Jävla oflyt!

Jaha, då har vi precis förlorat i brännboll mot klass tio hur nu det kunde gå till. 22 poäng mer fick de, hur nu det var möjligt. Uselt! Till skillnad mot tiorna så är vi goda förlorare och kan godkänna vårt nederlag. Här följer lite kommentarer om kvällens match:

Thomas:

Tråkigt att förlora, men till nästa match lovar vi att vara mer taktiskt förberedda.

Hannes:

Tråkigt också att vi bara fick iväg racket en gång (bodenbjörn lyckades dock). Mer racketövning alltså.

Stefan:

Tyvärr var jag uppbunden på annat håll när matchen började. Men när jag äntligen dök upp så vände jag den nedåtgående trenden. Tyvärr var det försent och vi förlorade med en hårsmån. Hade jag vart med från början så hade vi tagit en grand slam. 

Jonas:

Lång, orkar inte kommentera mer.

Tackar för kommentarerna!

/Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0